Bumerang - Yazarkafe

9 Ocak 2016 Cumartesi

Aknetrent Tedavisi (RESİMLİ)


YOUTUBE DA İZLEMEK İÇİN;https://www.youtube.com/watchv=amB3Lw0QadA&feature=youtu.be


AKNETRENT SERÜVENİM 
                     
     
           "Eğer bu ilacı kullanmaya başlıycaksanız insanları takmıycaksınız,yüzünüz kötü durumdayken okula gitmekten çekinmiycek direk amaca yöneliceksiniz,Tedaviniz cildinize ve doktorunuza bağlı.Tavsiyem en geç 2. ayda 60 mg a geçin yoksa tedaviniz uzayabilir.Birde burun kanaması,dudak patlamasını normal karşılayıp peçetenizi yanınızdan eksik etmeyin,bel ağrılarını sıradan sayıp hayata devam edin.Bunları diyorum ki tedavinin ortasında ben dayanamıyorum diyip bırakmayın başladığınız işi bitirin.En önemlisi iyi bir cildiye ye gidin gerekirse ilk 2 ay Özel muayaneye gidin.Ben bunun bedelini şimdi yaşıyorum tedavinizi geciktirmeyin.Korkmayın inatçı sivilceleriniz yoksa en geç 4. ayda yüzünüz temizlenmeye başlar aha geçti deyip  6. ayı doldurmadan bırakmayın.Ben tek tük ama büyük sivilceler için gittim ama oldukça uzadı tedavim(Doktorların Sayesinde) çünkü baya inatçı oluyo benimkiler. onun için ohaa 7. ayda böyle mi oluyomuş demeyin.Eğer gerçekten karar verdiyseniz buyrun başlıyalım."      
 
Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar,bir çok krem (clindoxl,benzamin ve türevleri) kullanmama rağmen inatçı sivilcelerimden kurtulamadım.Bunların yanında doğal yöntemlerede gittim ;özellilkle kil maskesi ve bir çok doğal sabun çeşitleri bunlardanda fayda göremeyince artık kendimi dermatolojide buldum.
     
     

 Kullanım Öncesi

          Doktor ilk önce antibiyotik tedavisi uygulayalım dedi ve 2 3 hafta süren bir antibiyotik tedavim oldu.Daha sonra kontrole gittiğimde aknetrene başlama kararı aldık.

         Öncelikle belirteyem ki benim yüzümde çok sivilce yok inatçı sivilceler var 1 hafta durduğunu biliyorum.Gelelim Başlangıca
         
        
         1.Hafta:Kan değerlerim sonucu ilacı kullanmaya başladım.Öncelikle belirleteyim ki 63 kg olup,20 mg ile başladım.Bana göre doktor düşük bir dozla başladı neyse ertesi ay artırrım diye düşündüm.İlk  4 gün hiç bir şey hissetmedim ilk hafta bir şey olacak die telaşa kapılmayın.Bünyeden bünyeye ve aldınız doza göre değişebilir.Her insanın yapısı farkli olduğundan dudak kuruması,burun kanamaları,yoğun bel ve sırt ağrıları çekebilir yüzünüzde kuruma hissedebilirsiniz.

          İlk 1 Ay:Bel ve sırt ağrılarına hoşgeldin diyin arkadaşlar yatağa yattığımda ciddi anlamda sıkıntı yaşadığım haftalardı.Dudağım o kadar çok kurumuyodu ama ben arasıra gene bepanthen kremini kullandım.Sivilceler sanki iyileşme oldu gibi göründü.Sivilce artışı hiç görmedim.Doktorum dudağın çok kurursa hametan daha iyi olur dedi.(Aşağıdaki Resimdekinden).Göz kuruluğunuz varsa doktorunuza söyleyiniz aşağıdaki damlayı bilmiyorum.

           
           
              
              2.Ay:Doktora ısrar etmeme rağmen 30 mg olarak verdi.Kilomda felan bir değişmem yok.2. ayın son 15 20 günü sivilceler öyle bir arttıki hepsi akneli ve büyük kütleliydi.Üniversite okuduğum için yerime imza attırdığım günler çok olmuştur.İnsan içine çıkmak istemiyosunuz bazen.Bunun dışında diğer arkadaşlarıma nazaran benim yüzümde kuruma felan yok cildim zaten baya yağlıydı dengeledi diye düşünüyorum.Tavsiyem daha yüksek dozlar kullanın.Yağlı yiyeceklerden de uzak durun tabiki, tedaviyi etkiliyor denenmiştir :) Unutmadan söyliyim kilogram başına almanız gereken günlük 0.5-1 mg/kg arası mesela ben 63 kiloyum ama 30 mg kullanıyorum aslında 60 mg kullanmam gerekir doktoruma bu konuyu bi danışıcam.
                
           3.Ay:Arkadaşlar bir sivilce bu kadar mı çoğalır hepsi sarı sarı akneli iğrenç bir durumda oluyosunuz cidden insan içine çıkamaz oldum resmen 3 4 sivilce combo yapıp bir sivilce olarak çıkıyolar harbi baya büyükler.Üni ye sadece sınavlar için gidiyorum.Bir çıktığı yerden hiç bişey yapmasam bile güçlenip çıkıyo insanın psikolojisinin bozulmasının sebebi bunlar bence dışarı çıkmak istemiyorsunuz.Bu arada doktor değiştirmeme rağmen doktor 30 mg uyguladı kan sonucumda bir bozukluk olmadığı halde,Doktora sorduğumda ise ilaç şirketinin çok ilaç satması için yapılmış bir hile diyo bir doktorla sınırlı kalmak istemiyorum gene doktorumu değiştircem heralde.Belt ve sırt ağrılarımı pek hissetmiyorum.Göz kuruluğu ise hat safaya çıktı bu ayda.Kilo verme mevzusuna gelince spor yapıp iyi besleniyorsanız vermezsiniz yoksa verirsiniz.

              Bünyenin Zayıflaması
          Arkadaşlar bu hapı kullanırken bağışıklık sisteminiz zayıflıycak çok dengeli beslenmelisiniz meyve,yoğurt eksik etmeyin fakat süt zaralı olduğunu söyledi doktor ayrıca fazla tuzlu ve şekerli beslenmeyip abur cuburu bırakmalısınız.Ben çok dengeli beslenmediğim ve bu ilacı kullandığım için her ay hastalandım ve zor atlattım.Doktora sorduğumda ise bu ilacı kullanırken 6000 askerin varsa 3000 askere düşürüyorsun yani ciddi manada vücudu etkileyen bi ilaç hem karaciğer hem bünye.Bazen başladığıma pişman olur gibi oluyorum ama bırakmıycam.

               3. Ayın sonunda ki halim (Sari Akneli Sivilceler) Bunlar iyi hali, mide kaldırıcı fotolar var elimde ama atmıyorum.
     
          
    
            4.Ay:Kontrole gittiğimde kan değerlerim sonucu normal çıktı ve doktor 40 mg vedi, ben 60
mg istedim birden artış yaparsak kis oluşur bir daha ki aya durumuna göre verebiliriz dedi.Dudak kurumaları devam ediyo göz de aynı o şekilde ama bel ağrıları çekmiyorum aknelere gelirsek sinirden çok sıktığım oldu ve bir çoğunu kanatmışımdır.Akneler hala çıkıyo derinin altında ne varsa artık hala temizlenmedi clindoxl ve sabun kullanmama rağmen.Bunun üzerine Sömestırda tatil için geldiğim Ankara da Atatürk Devlet Hastanesi ne gittim.Ve şu ilaçları verdi

Bunlardan bir tanesi yarari çok aynı zamanda yan etkiside çok olan bir iğne genelde her aknetrent kullanana verilmez biraz daha sorunlu akneleriniz olması lazım diğeride 3 gün kullanıp 7 gün arayla diğer kutuya başlayacağım ilaç.Bir faydası oldumu yani biraz söndürdü ama kökten bir çözüm değil ben 4. ayın sonlarında hastalandığım için başka bir antibiyotik tedavisi gördüm(Augmentın 1000 mg) endiksiyonlarında cilt hastalıklarınada iyi geldiğini görünce azitro nun 2. kabını kullanmadım.Her doktor bu ilaçları vermez doktora danişmanıza veya değiştirmenizde fayda var.Bu arada kilom hastlağım ve ilaç kullanmam nedeniyle 59 a kadar düşmüştü sonradan biraz topladım 60-61 arasıyım şuan beslenmeye dikkat!

     YOUTUBE DA İZLEMEK İÇİN;https://www.youtube.com/watch?v=amB3Lw0QadA&feature=youtu.be

             7.Ay: Evet yazmayalı baya oldu şimdi 4. aydan beri yaşadıklarımı anlatıcam.Doktorumunda dediği gibi inatçı bir sivilcelere sahibim ve başta doktorların yaptığı büyük bi hatanın aylarımı çalmasına izin verdim.Benim başıma geldi siz yaşamayın DOZ AYARI çok önemli.Devlet hastanelerinde tedaviye başlamakla hata etmişim.Çünkü bişeyden anlamıyorlar.ADAM akıllı yerlere gidin.Şimdi olayı anlatıyorum sivilcelerin gitmemesi aşırı canımı sıkıyodu ve çevrenin baskısı bıktırmıştı.En son çare parayı basıp özel bi muayeneye gittim.Doktorun tek söylediği şey " bana baştan gelseydin 6 aya biticekti.İlk ay 20 gün 30 mg verip 20 gün sonunda 60 mg a çıkartırdım".Peki devlet hastanesinde ne yaptılar 3 4 ay hala 20 30 mg almakla meşgul olup aylarımın içine ettiler.4. aya geri dönüyoırum 60 mg çıkmıştım ve 3 aydır 60 mg kullanıyorum.Bu arada 5 kilo verdim vücudunuz gerçekten yıpranıyor.5. Ayımda bile yüzüm baya kötüydü 3. aydan bile daha kötü olduğu,insanların sana ne oldu böyle dediği günler,Allaha şükür artık tek tük çıkıyo o zamanlar aynı yerde 5 6 tane çıkıp insan psikolojisini yerle bir etmesi elden kaçınılmazdı.Forumlar da okyup ya herkesin ilk 3 ayında bitmiş benim nie bitmiyo diye kafayı yiyodum.Sanki ilaç bişeye yaramıyodu.Herneyse bi gün dediğim gibi paraya kıydım ve iyi bi doktora gittim.İlk önce Roaccutane geçirdi sebebi ise yurt dışından ithal olup hammadesinin daha orjinal olmasıymış.Ve iğneli tedaviye başladı yüzüme belli yerlere antibiyotik tedavisi uyguluyo baya etkili ,ertesi gün bile fark edilebiliyo Eğer benim gibi inatçı sivilceleriniz varsa bu yöntemi yaptırın.Ve yeni bir antibiyotik, dudak kremi,güneş spreyi,bi kaç şey daha.Aşşağıda görebilirsiniz.





     Tetradox:14 kapsül bulunan ve içerken günde 40 mg a düştüğüm ilaçtır.Bir çok kişi güçlü yan tesirlerinin olduğunu mide bulantısı,yemek borusu hassasiyeti yaptığını söylese de ben akşam tok ve bol su ile içtiğimden hiç bir yan etkisini görmedim.İlaç akneyi cidden kurutuyo.Tedavi süresi uzun olmasıda sizin için yararlı birşey.


      Güneş Spreyi:Doktorumun kesinlikle sürmeden çıkma dediği,yoksa kalıcı lekelere davetiyenin çıkaracağını söylediği şey.Güneşli havalarda sıkmadan çıkmayın.

      Temizleyici:Bu farklılık gösteriyo, ben akne li yüzlere iyi geldiği için bunu tercih ettim.Sizde kremleri sürmeden önce temizleyici olarak iyi bir sabun ile gözenekleri açıp yüzünüzü rahatlatmalısınız.

      Benzamycin:Bir çoğunuz sivilceler çoğalmasın diye doktorların verdiği yüzü yağlı yapan kremler kullanıyorsunuz.Eğer yüzünüz çok kuruyorsa kullanın.Fakat benim gibi yüz kuruluğunuz fazla yoksa bu kremi tavsiye ederim yüzünüz kızardımı hemen yıkayın etkisini göstermiş demektir.Yarım saatten önce kızarıyorsa başkla kremler kullanabilirsiniz.Doktor tavsiyesiyle kullanmaya başladım.

        Krill Yağı:Vücudumun çok halsiz düştüğünü ve vitamin ilacı almak istediğimi söyleyince sana en yarayışlı bu olur dediği krill denilen canlının yağından yapılmış oldukça pis kokan gıda takviyesi.Sabahları tok karna alanabilirsiniz.Sadece tatlı sularda yaşadığı için balık yağından çok daha faydalı ve pahallı.Kanada ve Norveç tarafından gelen bi ilaç.Üstelik cilde büyük faydası bulunup omega 3 kaynağı olduğu için beyne gayet faydalı.

         Bir de buraya koymayı unuttuğum Decubal Dudak Balmı var gayet etkili zaten fiyatından bunu anlıycaksınız.

      Roaccutane:Önceden Aknetrent kullanmıştım ve hammadesinin daha iyi olduğunu söyleyince doktorum buna geçtik.Aknetrent e göre daha pahalı bi ilaç Tanesi 50 Tl olması lazım sigortanız varsa 35 -40 tl civarıydı heralde.

     7.Ay da ki Halim



 
    Bir bölge tamamen geçti ilaç etkisini bende bölge bölge gösteriyo.Herkesin ki farklı olur.Artık tek tük sivilce çıkıyo ve büyük olmuyorlar.

        Karaciğer Meselesi:Eğer bu ilacı kullanıyorsanız en iyi bakmanız gereken organlardan biridir karaciğer.İlaç zaten yoruyo birde siz yorarsanız kullandırmazlar bu ilacı.Her ay kan verip o tatlı karaciğerinize baktırmanız lazım.Değerler yüksek çıkarsa doz düşümüne gidersiniz buda tedaviyi ya uzatır yada kökten bitirmekle sonuçlanır.Eğer spor yapıyorsanız Protein Tozu içmek size zararlı.Bu ilacı kullanırken bu ve çeşidi şeyler kullanamazsınız.Bunu ben demiyorum sorduğum doktorlar diyor.Hatta bir tanesi günde 2 bardaktan süt içme dedi.Tabi başka bir diğer doktoruma sorduğum da kana kana iç dedi güvendiğinizi seçin.Evet bir kötü haberimde içmeyi unutun Alkol yasak!Sonuç olarak yediğinize içtiğinize dikkat edin.

     Kolestrol:Pek bilinmese de ilacın bu yanı da var.Hatta benim gibi bu ilacı kullanan arkadaşıma doktoru kolestrol hapıda verdi.Doymuş yağlardan(Patates Kızartması,Cips) uzak durun.Bunlar aslında sadece kolestrol değil tüm vücüdu etkileyen şeyler.



       10.Ay :Evet yazmayalı baya olmuş :D , 7. aydan 10. aya kadar bi anlatalım o zaman.O kadar antibiyotik,iğne,kutu kutu ilaçtan sonra artık hepsini bırakmış bulunmaktayım.Tam 10 ay Roaccutane ilacı kullandım.Etkisi heh şu ay göstercek,yok yok   bidaha ki ay göstercek diye kendi kendime konuştuğum günler bitti Allaha şükür.Milletin içine sıkıla sıkıla çıkmalar,bel ağrıları,göz kurumaları,dudak çatlamaları,burun kanamaları yokkk oleyyyy :D  Şimdi 7. aydan 10. aya kadar çıkan sivilce sayısı toplasan 5 i geçmez.Ağustos ayında sadece 2 kere çıktı ve eylül de 1 tane idi.Eylül ayının 3. haftası doktoruma gittim ve artık ilacı bırakmamı ,yeterince doz aldığımı söyledi.Bende tamam dedim ve ilacı bırakmış odum(Yaklaşık 12.800 mg aldıktan sonra).Kilom aslında 60 yani hesaplamaya göre en çok 9000 mg almalıydım ama ben kökten kurtulayım diye uzattım ve iyide ettim bence, şuan 2 haftadır hiç sivilce nin s si yok.Hee ama şu var Roaccutane nın etkileri ve yüzdeki hasarı hala duruyo. nedir bunlar? Arkadaşlar roaccutane yüzünüzü öyle hassas hale getiriyo ki sivilce izi için kremi bile ilacı bıraktıktan ilk 2 ay kullanamıyosunuz(doktor bana bunu dedi) birde kötü haberim var sivilce çıkmasa bile ilacın bir kısım etkileri 2 ay atamıyosunuz.bunlar Yüz kızarıklığı yani yüzünüz kızarık dolaşıyosunuz bunu atlatmak için tek çare güneş kremi ki o bile fayda etmiyo.Benim yüzümde kızarıklıklar var gitmedi hala.Birde bu dudak kuruması fln 2,3 hafta devam ediyo ilacı kullanmasanız dahi,yapacak bir şey yok.İlacı bıraktıktan sonra sivilce çıktımı diye sorarsanız,çekirdek ,cips,her türlü fast food u denedikten sonra HAYIR çıkmyıyor denemek bedava :D Amaa ilaç kullanırken saçlarınız,yüzünüz yağlanmıyodu şimdi benim gibi yağlı bi cilde sahipseniz eski günleri özleyebilirsiniz  günde bir duş almak zorunda kalıyorum, baya yağlanıyo saçlarım ve yüzüm ilacın tek artısı yağlanmayı engellmekti heralde.

Dediğim gibi şuan sadece kızarıklarım var buraya 3 ayda bir sürekli yazıcam tedavi sonrası 3,6,12,16 ve 24. ayın sonlarını yazmayı planlıyorum bazılarında tekrar çıkıyormuş,tecrübelerimi elimden geldiğince paylaşıcam,merak ettiğiniz bişey olursa sormaktan çekinmeyin.İzler için verilen kremleride bir daha ki yazdığım da vericem.Sağlıklı  günlerr....


10.ay da ki halim ; 

42 yorum:

  1. güzel iyi olmuş cildin. ama çok zahmet çekmişsin değmiş. bende 75 gündür fln kullanıyorum. ilk ay 30 mg ile başladım. 2. ay 40 mg verecekti doktor ama dudaklarım çok kötü olduğundan 30 mg verdi yine. 3. ay 40mg yaptık devam ediyorum işte aknetrent kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba geçmiş olsun öncelikle çektiğiniz sıkıntılara değmiş. Video da bahsettiğiniz arkadaşınız var ya 120 mg kullanan onun doktorunun ismi nedir acaba öğrenme şansım var mi? Teşekkürler şimdiden..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gittiginiz doktorun ismi nedir

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bende bir aknetrent kullanicisiyim. 3 ayım bitecek yarin. 4 aya baslicam. Ekim de basladim. Kullanmadan önce yok yorum okudum ve hic tereddüt etmeden basladim. Hicbir şekilde dudaklarım asiri kurumadi veya başka bir şikayetim olmadi. Çok iyi atlattim ben kusma dönemini. Hatta kusma donemi gecirmedim bile sadece elmacik kemiklerinin ve çenenin hizasında sivilcelerim oncekiler gibiydi azaldi hatta. Siyah noktam kalmadi tek kotu yani tuylenme yapti bende. Bilmiyorum her insanda farkli etkiler gösterir ama bende hic asiri olmadi.doktoruma sordum neden hala artmadi sivilcelerim diye. Bundan daha fazlasi olmaz sende dedi çok sasirdim çünkü gorudugum resimlerdeki gibi olmadan geçti. Şuan tek sıkintim izler. Onlarin geçmemesi sanki ilaç etki etmiyormus gibi hissettiriyor. Kolunda sirtimda yüzümde önceden kalan işletim var. Güneş kremi hic kullanmadim ekstra aldigim şeyler azelderm nadixa hametan kremler. Birde blistex dudak balmi bu kadar. Geçmiş olsun diyorum size bende geçmesini bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. S.a oncelikle ilk 1. Ayim da ilk 15 gun 20mg son 15 gun 30mg olmak uzere 1. Ayimi tamamladim. Dudaklarda catlama belde ve sirt da agri yuzde soyulma oldu. Tecrubeli arkadaslar hala burdami aknetrent kullanicisiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,aknetrent hapını kulanmaya başladım benim de sen de olduğu gibi etkiler oldu. Merak ettim tedavi sonucun nasıl oldu.bu mesajı görüp umarım cevaplarsın.

      Sil
  7. Devam edecek 3. Ayın sonuna doğru yüzünün kuruması azalacak ama kızarıklık artacak kardeşim eğer başka soruların varsa yanıtlarım ben 6. Aya girdim şimdi

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Benim de 5. Ayım inan senin eski hallerinde daha kötü durumdayım 50 den 46 kiloya düştüm 20 30 40 40 ve hâlâ 40 mg kullanıyorum ama hiç ilerleme yok hâlâ çıkıyo ve oynuyorum berbat haldeyim sence normal mi bu kadar uzun kusma dönemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu işin başı sabır,doktorundan ekstra antibiyotik tedavisi iste emin ol ne kadar çok yüzün atarsa o kadar iyi ha tedavi süresi belki 10 ay olur ama bidaha eskisi gibi olmicaksın unutma :)

      Sil
  10. 5. Ayimdayim suan yuzumde sivilce yok ciksa.bile eskisi gibi buyuk cikmiyor tek tuk cikiyor. Cukurluklar ve lekeler hala duruyor tedavi bitince gecermi yoksa bittikten sonra kremmi kullanicam? Birde dudaklarim icin hametan kullaniyorum fazla etksii olmuyor daha cok disarda kullanabilecegim ruj boyutunda olan birsey varsa yardimci olurmusunuz kabuklari felan gizleyecek birsey tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. Abi ben 6. Aya girecem 80 kiloyum 50 mu kullanıyorum toplamda 8 ay kullanackimsim 8. Ayı da doldurcam yani 90 gunum falan var daha 150 gün atlattim her neyse bende sivilce yok yüzüm pürüssüz ama kırmızı benek benek lekeleler halen duruyo bunlar geçicekmi Bide bunlar geçince çukurlar kalırmı ki

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar bildiğiniz Ankarada devlette aknetrent yazacak doktor varmı?

    YanıtlaSil
  13. Bende bu ilacı bir buçuk sene önce kullandım, aknetrent kullandım fakat 4 ay kullandım. Sivilcelerim geri döndü.. Ve araştırdığım kadarıyla ilacı 4-5 ay kullananların sivilceleri kesinlikle geri dönüyor, 6 ay kullananların nadir dönüyor fakat 7-10 ay kullananlarda geri dönüş olmadığını fark ettim. Doktoruma bunu anlatıp, bende 6-7 ay kullanmak istediğimi söylesem kullanabilir miyim acaba? Bana 3. Ayımda bile düzeldi suratın bundan sonrasını kremle düzeltiriz demişti.. Benim ara verdiğim zamanda oldu, 3. Aydan sonra bir ay süreyle gittim mesela. Ama şimdi kararlı bir şekilde 6-7 ay kullanmak istiyorum.. Bana karşı gelmez umarım.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bende zoretanin tedavisine başladım ilacın reçetesinde tetrasiklin türü antibiyotikler( tetradox, terramycin gibi internetten bakabilirsiniz) ilaçların birlikte alınmayacağı yazıyor. Doktorum da özellikle a vitamini ve tetradox yasak dedi bu ilaçla size neden bu antibiyotiği verdiler acaba şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tetradox kullanıyosan yatmadan once yarım saat once ıc ve en az o.5 l su ıc. su içmeyı sakın unutma ben hata yaptım yatmadan once ıctım yattım ve bogazım tahrıs olduıkı hafta sus ble ıcemdeım doktor cozum bulamadı ama sonunda ıyı bır doktora gıderık surup verdı ve gectı dedıgımı unutma hayırlı sıfalar

      Sil
  15. Aknetrent kullananlarda bazıları kullandigimda hic sivilcr çıkarmadan direk geçti bazıları ise bende çok çıkardı öyle geçti diyor ikiside 20 mg başlamıştı ilk basta çıkması herkesten herkese fark eder mi yoksa kesinlikle çıkacak mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullandım hala kullanıyorum bırakınca tekrar ediyor ve bende kusma dönemi çok şükür iyi geçti pek fazla sivilce çıkmadı ama illaki çıkıyor . Not 7 ay kullandım

      Sil
  16. suan ben birinci aydayım yüzümde sivilceler azalamaya basladı ama ikinci ayda sivilceler kusmaya baslıyacak diyolar merak ediyorumm ikinci ayın sonunda yazıcam

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar ben 3 aydır kullanıyorum ve doktorum doz hesaplamasi yapmadan kesti jel ve krem yazdı düzenli kullanmami söyledi bu laf 120 lira üniversite öğrencisiyim bunları kullanmazsam tekrar çıkacağını soyledi napacan na bilemedm başka doktorlara sordm olabilir dedi sizce doğru mu doz hesapladı yapmadan virakmak
    Ayrıca bana dediği şey tekrar çıkarsa tekrar başlarsın

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun maşallah yüzünüz parlamış

    YanıtlaSil
  19. Bende basladim tedaviye hadi hayirlisi

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar bende kullandığınız m aknegen hapı sadece dudak burun da kuruma ve deri dökülmesi oluyor yanlış bilgilendirmeyi kimseyi yüz tipi sivilce tipine göre tedaviniz değişiyor erkeklerde en fazla bir yıl sürüyor bunun sebebi hormonal denge bayanlardan yüksek olduğu için bayanlarda en fazla sivilce hastalığı olanlar ise altı ay az olanlar üç yada iki ayda tedavisi bitiyor organ karşınızda yetm zlik hastalık var ise doktorunuz ilacı durduruyor düşürüyor ve artı her ay kan inizi labta bakıyorlar doktorunuz ona göre doz yazıyor ve sunumda söyleyeyim tedavi bittikten sonra sivilce akne syah nokta beyaz akne olmuyor kökten tedavi akntrentama sabır gerektiriyor senin karaciğer iyi çalışması için yüzündeki sivilce metodu doktorun hatası o kamuda haklısın ama aknegen kullanımında kilo önemli dengeli beslenme önemli ben kicboks purofosyo el siporcuyum siporu t David bitene kadar yapmadım sizde yapmayın düzenli uyuyun istedin herşeyi yiyebilirsiniz sağlıklı fazla tuketmeyinn ama yaglida yiyin sipora egzersiz kesinlikle yapmayın vücudunuzdaki eklem ağrıları olacak mutlaka lif patlaması kas yırtılmasına kadar zarar görebilirsiniz egzersizden uzak durun bı şu icin vücudundaki sadece yüzünüz değil bütün vücudunuzdaki deriler nöronlar atılmakta cilt yenilemekte durmadan yeniliyor zaten kullananlar vücudunuzdaki kızarık kar var ise orayı vazla bastirarark yikandiniz için deri kalkmıştır ve açılmaya başlar kesinlikle cildinizin neresi olursa olsun bastirmayin kaşınma ılıcak mutlaka bilinçli cildiniz kuruduğu için o yüzden bol kirem sürün güneş kremi elli faktör olandan kullanın dktorunuza dozu yükseltmiştir da bir sebebi vardır sağlığınız için geç olsun şakat kalmayin due dozu az veriyorlar ve sunumda söyleyeyim doktorunuz en fazla kilonuz kaç olursa olsun kırk mlg geçmiyor çünkü her kontrole gittiniz de size soruyor kendini nasıl hissediyorsun die eğer vücudunda yaralar oluşuyorsa geçici izler falan hepsi geçici endişe etmeyin eğer rahatsızlığının artıyorsa bunyeniz sayifliyorsa aşırı ağrılar oluyorsa diktatör dozu düşürüyor arkadaşlar keşke daha öncesinden başlamadım bu tedaviyi benim arkadaşlarımda bu t da iyi kullandı bende onlardan duydum bende kullandım ve bir daha sivilce akne falan bir sorun yaşamadım arkadaşlarımda yaşamadı zaman süren bir tedavi arkadaşlar başka ilaç kullanıp ileride durmadan sürekli bağımlı gibi ölene kadar kiremlerimi kullanmak istersiniz yoksa altı yada bir senenizi Edip yakışıklı güzel pürüzsüz mu gezmek istersiniz karar sizin kullanırken bu ilacı kendisi kasmain soracak sizi tanıyanlar dicekler ki nolda sana bile sizin vereceğiz sadece bir cevap tedavi görüyorum bu cildimdekileri ilaç çıkartıyor diceksiniz kendinizi kötü hiisetmeyin hayatınıza devam edin insanlar bir hafta sonra alıyorlar yüzünüzü ve tedavi bitiminde tanıdık insanlar bu sefer sizin bebek gibi yüzünüze hayattan kalacaklar çünkü yüzünüz beb k gibi pürüzsüz ve eskide olan izler bile kaybolacak ama sabır etm biz alzim ben bu tedavi için siporu bir yıl ara verdim arkadaşlar sizde yapabilirsiniz kimsenin ağzı lafına takılı kalmayın unutmayın emeksiz yemek olmaz bu tedaviyi bütün gor neler sivilce problemi yaşamadılar b nde öle rahatsızlık iz hasta liginiz varsa organlarımız da zaten doktor bu ilacı size kesinlikle vermiyor tedavi olamıyorsunuz arkadaşlar benden tavsiye bir an önce başlayın gelecek sene tertemiz gezin arkadaşlarım benim bir çıkarım yada bir menfaatinin yok arkadaşlar ben buradaki arakadaslarimda kardeşlerime yardımcı olduysa mu ne mutlu bana korkmayın hiç bisiyi olmuyor sadece yazdıklarımı iyi okuyun yapmanız tavsiye etmediklerini uygulamayiin yeter ve tedaviye sonbahar ayında başlarsanız gelecek kız bitecek ve yaz ayında rahat dolasabileceksoniz hoşçakalın usenip yilmayin korkmayın arkadaslar

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar ben aknetrent kullanmaya başladım.gunde 30 mf 20 gunum dolmadan alnimda daha önce var olan siyah noktalardan kıl çıkmaya başladı. Bildiğiniz alnımın ortası killandi. Hemen bıraktım. Doktora gittim daha once boyle bir yan etkiyle karsilasmadigini söyledi.bir faydasida olmadı sorunun çözümünde. Su anda moralim çok bozuk ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen bilen Allah rızası için yardım etsin.

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar bende acneng kullanıyorum 5 gunumdeyim doktor bana demişti yüzün temizlenerek ama kistik sivilcen gecmez 6 ay kullanacakmisim tedavin bittiğinde kozmetik ürün kullan dedi bana çok üzüldüm bu duruma sikamiyorum da çıkınca sertlesiyor icinden az birşey ithal çıkıyor sonrası gene aynı 2 aydır kistik sivilcem.gecmiyor tedavim bitince küçülecekmi o kistik.. bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim saygilaria

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşimde bilye büyüklüğünde yanağında kist vardı kurudu gitti az bi izi kaldı bence gidebilir

      Sil
  23. 5gun önce doktor Aknetrent 20mg ve 10mg verdi. Sabah akşam tok kullanılacak.illaç kullanım süresi 30gun. Ama 15gun önce bitiyor. Yanlışmı kullanıyor olabilirim. Günlük 60mg geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz 20 akşam 10 mg kullanmam gerekiyor .. Yanlış kullanıyorsun .

      Sil
    2. Ben tam tersini kullaniyorum şuan birşey olurmu acaba doktor veya eczane illa sabah buni akşam bunu diye uyarmadı

      Sil
    3. bana doktorum sabah 20 akşam 20+10 kullandırıyor ilk ayim

      Sil
  24. Bende bi aknetrent kullanıcısıyım. 2.ayım doldu 3 aya geçeli 1 hafta oldu ilk iki ay sivilcelerim elmacık kemiklerimde çenemde ve alnımda çıkmaya başladı iltihaplı çıkıyordu acısı oluyordu ki birde o dudak uçuklarını çatlamalarını saymıyorum bile. Ben 20+20 günlük 40 mg ile başladım yanında hametan ve fucidin vermişti doktor hametan dudaklar için ducidin çıkan iltihaplı sivilceleri kurutması için vermişti düzenli olarak akşam yüzümü yıkadıktan sonra sürüp yatıyordum faydasını da gördüm. 2. Ayım içerisindeyken fito diye bi krem keşfettim araştırdım sivilce ve lekelere iyi geldiği yazıyordu onu da aldım yaklaşık 2 haftadır onuda her akşam düzenli olarak kullanıyorum ve gerçekten de faydasını gördüm kızarıklıklarda iyileşme var ve doktorum bana da 6 ay kullanacaksın dedi eklem ağrılarım 1 ay öncesinden başlamıştı belimin ağrısı yüzünden uyuyamadığım zamanlar bile oluyor ama sabır her güzel şeyin yolu sabırdan geçiyor ve ilaç bitiminde bir çok kişide şahitde oldum ki suratımın tamamı sivilce olan kişilerin yüzü bile şuan bebek gibi. Tavsiye ediyoeum korkmayın cesaret edin ve sağlıklı bi şekilde kullanın derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende aknetrent kullanıyorum bol su içiyorum.Ama çok fazla sağlıklı beslenemiyorum 2.ayıma girdim 1. Ay kan tahlilim güzel çıktı ama ondada kek pasta ne varsa yedim.Sizce Bir şey olur mu ?

      Sil
  25. Meraba arkadaşlar benimde bu ayın 18 4 ayına girecem aknetirente ilk ayından bu 4 ayına kadar 50 mg kullanıyorum ilk ayında sırt ağrılarından sabahlara kadar uyuyamıyorsun ağrısındqn sızısı dan ve sporcu olduğuma ramen jimlasyik tenis basketbol oynuyorum çok yoruyor ilaç beni bazen isyan ediyor Ant gitmek istemiyorum üni falan ama buda benim sorumluların ilk 2 ay çok kötü bir kusmq dönemim oldu yüzüm berbat bir sekildeysi herkesten çekiniyorum kimsenin beni görmesini bile istemiyordum yüz bantlariyal okula Ant gidip geliyordum ama şimdi yüzüm yeni yeni kendine geliyor bunu farkediyorum ve çok seviniyorum artık akne istemiyorum sivilce istemiyor ha bu arada ilk ayından beri 50 gm kullanıyorum 🙏

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar aknetrent e yeni başlayacağım. Rutin olarak yüz temizleme jeli kullanıyordum. Hapla beraber yüz temizleme jeli kullanan oldu mu? Kullandıysanız hangisini kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
  27. Bende bugün başladım hadi hayirlısı😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor yaz ayında veriyor mu? Bende 10 gün sonra Cildiyeye gitmeyi düşünüyorum vermez diye korkuyorum

      Sil
  28. Aknetrent sürecime başlayalı 9 gün oldu. Ben ilk günden itibaren bol su içiyorum dudaklarımda kuruma yok ama yüzümde iltihaplı sivilceler çıktı şu an ise küçüldüler. Burnumda hafif bi kuruluk kaşıntı var ellerinizi sürekli temiz tutmaya çalışın cildinize nazik davranın suyunuzu ve nemlendiricilerinizi yanınızdan eksik etmeyin. Masraflı ve aynı zamanda psikolojik olarak zor bir süreç bende bu sene üniversite sınavına hazırlanıyorum fakat buna değer aynı zamanda cildimde kuruluk yok. Pandemi dönemi ve ilkbahar mevsimi olduğundan dolayı dışarı zaten çıkmıyorum güneş de pek yok. Umarım 5 ay sonra sabah uyandığımda aynaya bakmaktan korkmam

    YanıtlaSil
  29. Top 5 casinos like DraftKings & FanDuel in NJ - KTNJ
    Top 10 casino companies with the highest 광주광역 출장안마 share of online players and their most important 전라북도 출장안마 business 양산 출장안마 in the 대전광역 출장안마 DraftKings 문경 출장마사지 and FanDuel Sportsbook are

    YanıtlaSil